OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Zamysleli jste se někdy, o kolik by mohlo být zboží levnější, kdyby velké společnosti neinvestovali přehnaně v televizních stanicích absurdně velké finanční obnosy?

Například mobilní operátoři - denně vidíme na televizních obrazovkách několikrát reklamu, která tedy jednoznačně masíruje televizní diváky a stejný spot běží na desítkách televizních stanicích. Jeden spot přitom vyjde zadavatele desítky až stovky tisíc korun, dle vysílaného času.

Denně tak mobilní operátor vydá desítky až stovky milionů a ty musí koncový uživatel zaplatit. Přitom mobilní telefon umí přijímat reklamu také, proč tedy nevyužívají mobilní operátoři tento typ reklamy?

No řekněte, nechtěli byste mít volání místo za 5 korun za minutu např. za 1 korunu?

A pokud se některý mobilní operátor vzpamatuje a udělá tento tah a dá uživateli, který se upíše jemu na dobu např. 5 let volání o 400% levněji než ostatní operátoři, bude mít ČR kompletně pokrytou, tomu by jistě neodolal nikdo a všichni by přešli k tomuto operátorovi.

Ten pak může po dobu 5 let zasílat novinky na mobil a informovat tak o akcích, atd, ale pak už vlastně nemusí, protože bude mít monopol :-))